petak, 15. ožujka 2019.

KLASNA SVIREPOST ČINI ČOVJEKA DOSLOVNOM ZVJERI





KRAJNJE BRUTALNO

PUNA JE ĆIĆARIJA KRVAVIH KONJA; Unatoč zabrani, samaraši se i dalje koriste za izvlačenje trupaca iz šume, ANGAŽIRAJU IH ČAK I DRŽAVNE FIRME

 | Autor: Nera SOFTIĆ

foto: Udruga Prijatelji životinja

* Da, vidio sam izmučene i pretovarene konje. Vidio sam da na leđima, po mojoj slobodnoj procjeni, nose i po metar drva. Vidio sam im rane na leđima, vidio sam da teškom mukom, po kamenju i rupama, uzbrdo vuku drva, jedva stojeći na nogama, svjedočanstvo je našeg čitatelja
* Korištenje konja kao radnih životinja u Hrvatskoj nije zabranjeno, a kod nas postoje područja gdje mehanizaciju, zbog nedostupnog terena ili zbog utjecaja na stanište biljnih i životinjskih vrsta, nije bilo moguće koristiti, pa se u takvim slučajevima koristilo konje kao radne životinje, kažu u Hrvatskim šumama

"Da, vidio sam izmučene i pretovarene konje. Vidio sam da na leđima, po mojoj slobodnoj procjeni, nose i po metar drva. Vidio sam im rane na leđima, vidio sam da teškom mukom, po kamenju i rupama, uzbrdo vuku drva, jedva stojeći na nogama", svjedočanstvo je našeg čitatelja koji nije ostao imun na zlostavljanje životinja te je užas s kojim se susreo u šumi oko Budave podijelio s nama.
- Pa puna vam je Ćićarija krvavih konja. Problem je puno veći nego što se čini, mi smo samo kap u moru, dramatična je izjava djelatnika iz Hrvatskih šuma nakon našeg upita o zlostavljanju konja samaraša na području Budave koji pretovarani, ozlijeđeni i iscrpljeni vuku trupce iz šume. Zatečeni su pred kraj godine, duboko u šumi zaljeva. Kako smo doznali, angažirale su ih Hrvatske šume kako bi im s dna zaljeva izvukli metre i metre drva za daljnju prodaju. Rad konja nije sporan, no u ovom se slučaju radi o teškom zlostavljanju životinja koje satima teško radi i doslovce padaju s nogu pod teretom trupaca. Sve to događa se daleko od očiju javnosti i bez bilo kakvog nadzora.
Srednji vijek
Slučajno ili ne, ovim su očitovanjem Hrvatske šume, zapravo razotkrile sav užas zlostavljanja životinja u Istri, posebice na obroncima Ćićarije, s kojim se, kako sami kažu, svakodnevno susreću. Jesu li reagirali, jesu li prijavili slučajeve, odgovora od njih nema. Tek suhoparno priopćenje u kojem pojašnjavaju zašto su angažirali konje za rad

Nema komentara:

Objavi komentar