nedjelja, 5. svibnja 2019.

ČINOVNIKE SMO PREŠUTJELI (recommended/

četvrtak, 30. siječnja 2014.



Da vidimo tko je autor sljedečih pasusa.
Obratio sam se znancu, odgovorio je da ne zna, ali siguran je da to nisu riječi nekoga iz Hrvatske vlade.

„A još mi je mučnije što sam tim zamišljanjem otežavao osjećaje svoje krivice. Uzalud je moja uzbunjena savjest vikala da bi se desilo i bez mene. Desilo se samnom, i više to ne mogu izmijeniti ni zaboraviti.
 Kakav je ovo život, kakav svijet, u kojem ćinimo zlo, i kad mislim najbolje!
 A činim zlo i kad ništa ne činim, ostavljajući i zlo i dobro na miru. Činim zlo i kad govorim, jer ne kažem ono što bi trebalo. Činim zlo i kad ćutim, jer živim kao da me i nema. Činim zlo zato što živim, jer ne znam kako da živim.

  Slučajno prisustvujem životu, i sve što činim nije moje.“

Nema komentara:

Objavi komentar