petak, 11. ožujka 2016.

HRVATSKO BANKA-RANJE SA LJUDSKIM FLEŠOM

DINKO PINTARIĆ

NEKAD GRADONAČELNIK, DANAS BESKUĆNIK 'Izbacuju me iz stana koji sam platio više od milijun kuna, moja djeca, supruga i ja moramo na ulicu'

  • Snimio: Mate Piškor
Objavljeno: prije 3 min
Poštovani, slobodan sam vas upoznati sa situacijom o prodaji mog stana i garaže u Sisku na adresi Gajeva 10, koji su od ožujka 2010. godine moje vlasništvo s uknjiženom hipotekom u korist HYPO-ALPE-ADRIA-BANK d.d. Zagreb.
Upravi banke koja je moj stan prodala predložio sam da odmah poništi dražbu koje je provedena ovih dana, jer nije istekao rok za pravni lijek koji sam uputio nadležnom sudu. Pritom sam osobno potpuno svjestan činjenice da isti pravni lijek neće postići ništa bez odluke Uprave banke pa sam stoga od njih zatražio da rezultate dražbe odmah poništi i stavi van snage učinke dražbe, jer su oni pravno i moralno upitni i pored toga nepravedni i pogubni za moju obitelj.

‘Moramo na cestu’

Dvoje moje maloljetne djece, supruga i ja moramo na cestu jer je banka prodala naš stan. A druge imovine bilo pokretne ili nepokretne nemamo! To je sve što imamo!!!!! Na dražbi su prodali naš život….
Pismom ovog sadržaja obratio se bivši gradonačelnik Siska Dinko Pintarićpredsjednici države, premijeru, predsjedniku Sabora i pučkoj pravobraniteljici. U pismu očajnika Pintarić pojašnjava da je prodaja njegovog stana “tek kulminacija bahatog, nehumanog, a, na žalost, uvjeren sam - i zlonamjernog ponašanja banke, jer čitavo vrijeme od 2012./2013. godine kada je pokrenut ovršni prijedlog HYPO-ALPE-ADRIA-BANK d.d. Zagreb, na mom stanu, pa do danas, banka me nije nikad, doslovno ni jedan jedini put kontaktirala kako bismo zajednički pokušali pronaći rješenje problema. Tek kad je stan prodan na dražbi, banka me preko agencije koja za nju obavlja ‘tu vrstu poslova’ poziva na sastanak da bi mi dala do znanja da je ‘sad sve gotovo i da se ništa ne može napraviti’, a na moje pitanje zašto prije nismo kontaktirali slijedi odgovor ‘nismo imali vaš telefonski broj’, ističe Pintarić.
     ****************************************************************************
A od kuda ex gradonačelniku milijun kuna, dok se mnogi sisčani prehranjuju sa uličnih kontejnera ?!
www.severinomajkus.com

Nema komentara:

Objavi komentar